BobBuilt pilot friend, you can count on me and my team Vonküits Automobilismo Virtual for this championship, I'm not a fast race car driver, but I love running.

I am delighted to be able to participate with you in a league that meets the X-SIMERS.

If you still have the idea of founding a league racing virtual world I would like to put my team in the league.

I was no longer willing to take the championship game rFactor1, after I got the rFactor2, but I'll make an exception for the Australian v8 and run this great championship that you are organizing.
Look me in my Spyker C8, the only championship rFactor1 still participate:
Our race was wonderful circuit in Bathurst, that "roller coaster" is too hehehe.
My face was like this little girl in those curved in ascent and decide, hahahaha.
Have you marked the beginning date for the work?
We could make the races on Sundays from 15 to 15 days or once a month, our greatest problems will be the time zone, for me to participate, we would have to score the runs for 11:00 hours here in Brazil, that would be 23:00, time al of Australia.
Championship rFactor2 you do not think of doing?
I am organizing a "championship beta" for rFactor 2 Brazilian league I participate, all are invited to attend and will be an honor to have my brothers x-SIMERS participating in the championship, not decided yet the time, but I can also put 11 hours of the morning, the time of Brazil, so that everyone from the U.S. to Australia to participate.
Hugs and living our community, our union alive and live the pesssas that make this possible.
Everton
Portuguese Version
Olá BobBuilt,
Amigo piloto BobBuilt, pode contar comigo e a minha equipe Vonküits Automobilismo virtiual, para este campeonato, eu também não sou um piloto de corrida rápido, mas adoro correr.

Estou muito contente em poder participar com vocês de um campeonato que reúna os X-simers.

Caso vocês ainda tenham a ideia de fundar uma liga mundial de automobilismo virtual eu gostaria de inscrever minha equipe na liga.

Eu não estava mais disposto a correr campeonatos com o game rFactor1, depois que eu adquiri o rFactor2, mas vou abrir uma exceção para os v8 australianos e correr neste excelente campeonato que você esta organizando.
Observe a mim no meu Spyker C8, no único campeonato de rFactor1 que ainda participo:
Nossa corrida foi no maravilhoso circuito de Bathurst, aquela "montanha russa" é demais, hehehe.
Meu rosto ficava igual a desta garotinha naquelas curva em subida e decida, hahahaha.
Você já marcou data para o inicio dos trabalhos?
Poderíamos fazer as corridas aos domingos de 15 em 15 dias ou 1 vez por mês, o nosso maior problemas vai ser o fuso horário, pois para eu participar, teríamos que marcar as corridas para as 11:00h, horário aqui do Brasil, isso seria 23:00, horário ai da Austrália.
Campeonato de rFactor2 vc não pensa em fazer?
Eu estou organizando um "campeonato beta" de rFactor 2 pela liga brasileira que eu participo, todos estão convidados a participar, e será uma honra poder ter meus irmãos x-simers participando do campeonato, não decidimos ainda o horário, mas posso colocar também as 11 horas da manha, horário do Brasil para que todos, desde os EUA, até a AUSTRÁLIA possam participar.
Abraços e viva nossa comunidade, viva nossa união e viva as pesssas que tornam isso possível.
Everton